úterý 10. dubna 2012

Assassin's Creed 2

Přiznám se, že poté, co jsem hrál nějaké 2 hodiny první díl této série, jsem byl dost zklamán. Čekal jsem toho od hry podstatně více. Proto jsem s hrou čekal na slevy a hlavně na PS3, kde jsem předpokládal lepší ovládání. Takže jsem si počkal na akci, kdy mě hra vyšla na 300 Kč a stejně jsem pak čekal nějaký půl rok, než jsem si ji zahrál. A to bylo dobře, protože se jedná o vynikající hru, která vychází z Prince z Persie a dodává prvky utajení, spiknutí a mystiky. Navíc se to dobře a rychle hraje a hlavní hrdina vypadá a chová se opravdu cool.

Začnu od začátku. Hlavním motivem jedničky i dvojky je Desmond. Osoba z blízké budoucnosti, kterou zkoumá společnost Abstergo kvůli jeho předkům. Jedním z nich byl Altair, hrdina první hry, za kterého jste hráli většinu času. Dalším předkem je Ezio Auditore da Firenze, žijící v 15. století. Hned zezačátku mu zabijí část rodiny a tak začíná poslání, na jehož konci stojí zabití nového papeže a Templářů a přijmutí do řádu Assassinů. Než se tam ale dostane, navštíví několik měst jako je Florencie nebo Benátky. A v roli Desmonda se pro změnu budeme skrývat před Abstergem v novém Animusu (program na vzpomínky, kde se vše odehrává) a bojovat proti jeho Templářům.

Když jsem tu zmiňoval Prince z Persie, myslel jsem to vážně. Ze čtvrtého dílu byl použitý engine a částečně i styl. Nicméně to je tak vše. Jako Assassin skáčete ze střechy na střechu, skrýváte se ve stínech a potichu likvidujete své cíle. O hlavní výbavu se vám postará samotný Leonardo da Vinci, který vám stvoří mimo jiného i mou nejoblíbenější a nejpoužívanější zbraň. Vystřelující čepel, který budete mít upevněný na ruce. Trošku jako Wolverine...

Po několika misích sice zjistíte, že se většinou hlavní myšlenka opakuje (někoho najdi a zabij), ale i tak vám to vadit nebude. Osobně jsem se snažil hru co nejvíce vychutnat a nasbírat co nejvíce trofejí, takže mi hraní zabralo nějakých 24 hodin. Dá se dohrát podstatně rychleji, ale není to ono.

Shrnutí: Výborné pokračování hry, která mě moc nebavila. Nicméně uvažuju nad tím, že dám jedničce asi šanci. V pozdější fázi hry, kdy má Ezio Altairovo brnění a vy hru ovládáte naplno, se dostavuje tzv. "cool efekt", kdy je skvělý pocit se na sebe (Ezia) jenom koukat.
Hodnocení: 9/10





Žádné komentáře:

Okomentovat